czwartek, 26 grudnia 2013

Święta hohohohohoohohoh

Więc doczekaliśmy się już świąt ,prawda ? Prawda ,prawda ,dość szybko to nam zleciało ,znaczy mi :)
Dni ,wolne od szkoły ,to to co kocham ,ale po pewnym czasie ,tęsknię ,nawet nie wiem dlaczego . Za szkołą ,po co tęsknić ? No po co ? Po to ,aby spotkać się ze znajomymi :) !
Więc tak ,ja mam już "weekend " zaplanowany . Jutro jadę z moją BFF Roksaną do Mikołowa !

Przejdźmy do Świąt ,które się już kończą ! . No tak ,przykre to trochę , No ,ale co my na to poradzimy ?
Nic ,tak to prawda ,nie cofniemy czasu . Byłam na pasterce pierwszy raz  Jeeej ,zgadnijcie z kim ? Z Roxanką ! I to była bardzo udana pasterka . Bo widząc ,chłopaka z klasy ,jako ministrant ,odechciało misię spać ,tylko śmiać . Mamy w klasie takiego Tobiasza ,i nigdy do głowy by mi nie przyszło ,że będzie ministrantem i w ogóle on chce ! Tak to dziwne ,i to bardzo ! ..
On jest bardzo "cool " znaczy on se tak myśli ,i nigdy byśmy nie przypuszczali ,że właśnie zostanie ministrantem ,ale cuda się zdarzają !
W te święta było mi bardzo smutno , dwie osoby umarły mi w tym roku ,i to jeszcze w grudniu . Nie dawno ,dzień przed wigilią i jeszcze mój pradziadek ,chyba wspominałam ,ale nie ważne . Nie doczekał się ,ani urodzin ,ani świąt :'(

No trudno ,kiedyś się pewnie spotkamy :) Bądźmy dobrej myśli !
Święta były nudne ,jak dla mnie i bardzo smutne :(
No ,ale przejdźmy do dnia 25 !
Więc ,praktycznie byłam ciągle w domu ,nigdzie się nie ruszałam bo po co ? Leniuchowałam jedząc owoce i karpia ,który został od Wigilii .
Gdy była moja kolej na komputer , ponieważ . Nie wiem czy wiecie ,ale mam dwóch braci ,są młodsi ode mnie . Jeden w wieku 10 lat ,w 2014 10 ,a drugi ma 11 .
Więc ,gdy już była moja kolei ,to rozkoszowałam się smakiem zimnego karpia ,ponieważ wolę zimnego niż ciepłego ,oraz pyszną herbatką owocową z liptona . I oglądałam Sam&Cat . Nie wiem czy wiecie ,ale uwielbiam ten serial ! Bardzo i to bardzo . Wchodziłam na stronki takie jak : ask.fm , facebook ,baje (na tym właśnie oglądam Sam&Cat ) ,oraz słucham mojej słodkiej Arianki na youtubie ! . Przeglądam czasem besty . Jarałam się wczoraj tym ,że Lucy z bloga :http://lucy-luucy.blogspot.com/ do mnie odpisała na asku ,ale się jarałam ,że OMG ! Już chyba 10 raz ,aaa jupi heh :P .
Dzisiaj dzień spędziłam w piżamce przed komputerem i telewizorem i jakoś czas leci :)

A wam jak minęły te Święta ?
PS.: Chciałabym jeszcze wam napisać i prosić ,abyście zadawali mi pytania na ask.fm .
Ponieważ nudzi mi się i chciałabym zrobić taki tag o pytaniach ,lub 25 faktów o mnie ,ale mniejsza z tym . Chciałabym was tylko o to poprosić . Lub jak wam lepiej to w komentarzach ,a ja je potem spiszę i dodam posta . Jeszcze chciałam wam napisać ,że post będzie tak około 31 grudnia ,no tak ok. sylwestra dzień po ,lub przed .
To chyba na tyle BYE :******
A no i jeszcze chciałam wam powiedzieć ,że jutro farbuję końcówki na czerwony :)
Polecam jeszcze piosenki Ariany Grande uwielbiam ją <333 Najbardziej podoba mi się jej piosenka :

Ariana Grande - Tattooed Heart 



3 komentarze:

  1. I was searching on the net for some info since yesterday night and I ultimately found what i was looking for! This is a great website by the way, although it is a little difficult to read on my att phone.
    Empire hockey games

    OdpowiedzUsuń
  2. Posta nie było już pare miesięcyyy dodawaj!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :)
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń