poniedziałek, 1 września 2014

Powracam-Wiadomości.

        Cześć, a ja znów powracam! Z pytaniami, oraz odpowiedziami o tym istniejącym blogu.

Krótka historia o tym, dlaczego skończyłam dodawać posty.
Więc tak na początek było was bardzo mało, dlatego też nie miałam ochoty pisać dla "nikogo".
Po drugie czas, oraz nauka nie pozwalały mi na to, dlatego wiem, że teraz też tak będzie. Więc wymyśliłam, żeby nie były tak często, spokojnie tydzień i parę tam komentarzy ( mam nadzieję, że się uda) wystarczą, do dodawania kolejnych postów.

Zasada do której musimy się dostosować(wliczając w to mnie).
1. Aby kolejny post się pojawił, musi być minimum 7-8 komentarzy.

Pytania:
 

Co jaki czas będą te posty?
Posty chciałabym dawać regularnie, ale tak jak już mówiłam nie wiem w jakim czasie wy się wyrobicie. Te notki chciałabym jak już wspominałam dodawać co tydzień, ale to zależy od komentarzy. Myślę, że mogę na sam początek dodawać je co tydzień, ponieważ na razie jest początek szkoły i mogę sobie na to pozwolić.

O czym będą?
Z racji tego, że  chciałabym bardzo do tego dołączyć, także youtube'a, ale (zawsze jest to ale :/) nie mam dobrego sprzętu (zepsuty), oraz nie wiem czy znajdę na to także czas. Czas to praktycznie największy problem. Chciałabym zrobić takie posty, jakie dodają youtube'rzy np.

Back To School 
Ulubieńcy miesiąca
Q&A
OOTD 
Haul
Anti Boyfriend Tag
i wiele wiele innych 

Zobaczyłam i stwierdziłam, że także mogę coś takiego zrobić, tylko że w formie zdjęć. 

Więc do zobaczenia moi drodzy i myślę, że dacie radę!




3 komentarze:

  1. Trzymam za Ciebie kciuki :>

    Obserwujemy?
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśłi chcesz t okey
      + ja już XD
      wsparcie zawsze pomoże :)

      Usuń
  2. Drugi komentarz.
    Ja również trzymam kciuki <3 :)

    +Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń