piątek, 20 grudnia 2013

Ostatnia Wigilia klasowa :(

Cześć mam dzisiaj doła ,ale jem ciasteczka !
Post o nazwie wigilii klasowej ,to właśnie to !
Więc dzisiaj była wigilia klasowa ,wszystkie dziewczyny ,oprócz Ady płakały . :'(
No cóż ostatnia wigilia ... ostatnia klasa ,ja rozpłakałam się chyba druga lub pierwsza ,nie wiem nie jestem do końca pewna ,no ale to tylko płacz . Nie możemy się załamywać ! Moc jest w nas !
Zrąbię tak ,że wszyscy znów będziemy w klasie w gimnazjum ,tylko bez Pana :(
Tak ,to dziwne , Pan jest naszym wychowawcą :)
Kochamy Pana M. jest fajny xd
Więc jakoś się trzymam ten ostatni rok ...
Ale na komersie ..
Właśnie ,co będzie na komersie ,skoro ja teraz becze jak nie wiem co ?!
Przytuliłam każdego ,oprócz ...... takiego jednego ,którego nienawidzę !
Wiem powinno się przebaczać ,ale ja nie umiem .... !
Po prostu już mi z tego powodu nie dobrze ... to potem są efekty jedzenia tyle ciasteczek ,pierników itp. :D
No ,ale to chyba na tyle ,bo co ja więcej mogę powiedzieć ,wigilia była ,przewspaniała , wszyscy dostali prezenty ,nawet Pan ! Przerwa świąteczna się już zaczęła ,więc wykorzystajmy ten czas !
Następnego posta dodam 26 grudnia !
Zapraszam do czytania mojego bloga ,jak i też bloga, który opisuje codzienne życie nastolatek ze Śląska , linki będą zaraz pod tą informacją ! Jak i też Świąteczne piosenki ,które polecam i słucham ich codziennie :)
Aha i co dostałam ? :)
Ja dosrałam dezodorant ,razem z czymś tam do mycia z playboya ,oraz kubek wypełniony cukierkami <3 Dzięks Doma ,może to czytasz ?
A ty co dostałeś ,a co kupiłeś znajomym  ?
Pamiętajcie ,nie prezenty są ważne tylko chwile spędzone z najbliższymi !!


A tu linki :)
Może nie lubicie Justina ,ale piosenki ma fajne ,nie jestem żadną fanką ,ani "belieberkom " Ale lubię jego piosenki !
Justin Bieber Santa Clous Is Coming To Town
Justin Bieber -Mistletoe
Ariana Grande - Last Christmas - Kocham ją ,ma taki śliczny głos i jest śliczna <3
Dziekuję wam za te 31 obserwatorów ,oby tak dalej ! :*


3 komentarze:

  1. ja nawet lubię też piosenki Justina ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie miałam wigilii klasowej :')
    obserwuję ε​їз | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w tym roku miałam ostatnią wigilijkę klasową tyle, że w gimnazjum, rozpłakałam się jako pierwsza ;( No ale cóż nie ma wyjścia trzeba żyć dalej ;)) Obserwuję i pozdrawiam :* http://www.alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń