sobota, 5 października 2013

Fashion and style Gothic pastel !

Siemka miśki !
Dzisiaj tak mnie napadło na oglądanie zdjęć z seri " The pastel goth swag asian "
To są anime ,zaraz będę wrzucać zdjęcia , zaciekawiło mnie to ,dlatego mam zamiar pisać tego posta . Mam nadzieję ,e natchnęło też was ,bo ja jestem teraz zauroczona tym stylem !
Jeśli wam się to nie podoba ,albo  czytacie i oglądacie dalej ,albo wyłączcie ,bo nie każdy lubi taki styl ! Jeśli się nie podoba ,nie hejtuj tylko wyłącz ! 
To jedno z wielu zdjęć które zgrywałam ,szkoda tylko ,że nigdy się nie nauczę tak rysować ! 


Seria " The Pastel Goth Swag Asian " w skrócie TPGSA  
 Sweet ! <333
 Przejdźmy do mody ,a nie do rysunków ! 
Nie wiem czemu ,ale spodobały mi się bluzy z krzyżem ,nie to ,że chcę szpanować ,ale tak jakoś ! 
Takie jak ; 
 

Tak jakoś 
Podoba mi się również styl nowoczesny czyli " Swag " 
Coś w tym stylu : 


Oraz stylem , Paski ,tak ja to nazywam :P
 I jeszcze bluzek z paskami ! 


Bardzo mi się to podoba ,a co do moich ocen ,wczoraj z dyktanda poszło mi dobrze ,dobrze z 4 ! 
Polski to mój ulubiony przedmiot szkolny , uwielbiam go ! 
W piątek , byłam na dworze ,huśtałam się i w ogóle . Na linie z małym Oliwierem było super . 
A gdy przypomnę sobie odpał w czwartek z moimi przyjaciółkami ,myślałam ,że nigdy nie zasnę ze śmiechu ! Po prostu było czadersko i hardcorowo . 
Herbatka <3 u Patryka xddd hahaha ! 
Było tyle śmiechu ,że heeej 
Więc tak poszłyśmy do naszego kumpla ,na herbatę ,nie ,a potem już jak byliśmy prawie pod blokiem widzimy go jak idzie z mamą do sklepu . W jego oczach widać było ten wstyd ! 
Jednak ,potem jak zdecydowaliśmy tam na niego poczekać ,najpierw chodziliśmy po całej okolicy ,ten akcent Pauliny i Roksany ! To było coś . 
Jak poszliśmy już pod klatkę ,nie umieliśmy połapać się o co chodzi z domofonem ,myśleliśmy ,że już wrócił dopiero po 10 minutach to obczaiłam , trzebało wcisnąć najpierw 0 ,a potem numerek pod którym mieszka ,a potem F4 . 
Jak już to obczaiłyśmy ,to zadzwoniłyśmy chyba z cztery razy ,nikt nie odebrał . 
Potem patrzymy i widzimy jak on idzie ze sklepu . Masakra ,i ta jego twarz " Poker face " pewnie se pomyślał " co one tu robią " . Po paru sekundach zaczęłyśmy się masakrycznie śmiać ,śmiałyśmy się chyba pięć minut ,a on do nas mówił ! Paulina ,coś tam do niego gadała ,ale ja nie zwracałam uwagi ciągle się śmiałam . Dopiero jak już coś tam powiedział ,nas do siebie zaprosił :D ,poszłyśmy na górę ,on mieszkał na saaamej górze  . Zdjęliśmy buty i weszliśmy . W jego pokoju ciągle się śmiałyśmy ze śmiechu Pauliny ,ona się dziwnie śmieje :P . Od Patryka gadka też mnie dobijała " Dobrze , przestańcie ,bo jeszcze mama se pomyśli ,że ja wam tu coś robię " Na sam koniec ,musiałam iść do łazienki i nie wiedziałam ,gdzie jest światło obczajałam to znów ,chyba pięć minut ! Jak już wróciłam ,dałyśmy czekoladę jego mamie ,też się śmiała ! 
To był udany dzień !
 Tu macie, łapcie Eiffla ! <33 


To do zobaczenia ,buuuziaki ! 



6 komentarzy:

  1. Hahah. To fajny miałaś piątek :)
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam ,herbatka była w czwartek :P

      Usuń
  2. Hej ! Obserwujemy ?
    Jeżeli tak to zacznij ! Odwdzięczę się tym samym !!!
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwowałam i liczę ,oraz czekam ,aż ty zrobisz to samo ;)

      Usuń
  3. Kocham ten styl *.*

    Zapraszamy : http://zakupoholicyznadulicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń