wtorek, 1 października 2013

25 facts about me !



 
Siema miśki !
Dziś mam do was post pod tytułem 25 faktów o mnie .
Więc zaczynajmy ! :
1. Lubię zapach spalenizny <3 to dziwne .
2. Mam na imię Caroline .
3. Mam mnóstwo znajomych .
4. Często mam złe dni ! :( smutaaas
5. Mam facebook'ową chorobę " xD "
6. Uwielbiam facetów w koszulach i grzywkach .mmm :P
7. Często się zakochuję ! :(
8.Kocham Taylora Lautnera , Jamie'go Campbella Bowera ,oraz Justina Biebera . <33
9. Kooocham Kooooszuule !
10. Lubię rysować postacie ,chociaż moje obrazy wyglądają jakby karykatura danej osoby .
11. Uwielbim ogorki kiszone .
12. Z normalnych ogórków robię maseczki .
13. Lubię tatuaże ,najlepsze są z Darów Anioła .
14. Moja dziwna wada : Uwielbiam chodzić o szkoły .
15. Z każdym wolnym dniem ,czuję choćby był nudniejszy .
16. Moje ur. obchodzę 23 lipca .
17. Lubię się kłócić z chłopcami ,gdy dziewczyny mają rację .
18.Moja idolką ,piosenkarką jest Taylor Swift .  Najlpszą jej piosenką jest Mean lub Back to December !
19. Uwielbiam Kristen Stewart (czyt. Kristen Stiułart )
20 . Jestem realistką .
21. Dążę do celu . !
22. Jeśli nie wiem co się stało ,nie oddzywam się .
23.Wolę pisać piórem ,niż długopisem .
24. Wolę Mack ,niż KFC
25. Mam tylko dwie prawdziwe przyjaciółki !

Czyli to na tyle papa :** Do następnego posta !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz