piątek, 13 września 2013

Hey, another day at school!

Szkoła się zaczęła ,i durna mattma !!!
Przedwczoraj byłam u przyjaciółki na urodzinach . My jej damy meeega prezent !
Nie wiem o czym pisać ,bo nie mam pomysłów ,ale widzę ,że mam więcej obserwatorów , i komentarzy z czego bardzo się cieszę ! . Dodam jednego gifa , o dzisiaj jest dyskoteka naszej klasy .  No to na tyle ,chyba . Czytam wiele blogów .
Zgrywamy wiele piosenek i w ogóle . Teraz tak widzę po naszej klasie ,że też im zależy ,aby ta ostatnia klasa podstawówki była zgrana .Teraz to zauważyłam ,ale to chyba dobrze . Nie ?
Chciałam także powiedzieć ,że często nie będę dodawać postów , tak około dwa jeden tygodniowo . Mam zamiar na następny post napisać 25 lub 20 faktów o mnie .
Tu macie te gify :




To chyba na tyle papap :**

11 komentarzy:

  1. ale wam fajnie macie dyskoteke *.*
    obs.
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. i jak było na dyskotece ? ;d
    pozdrawiam xD i jasne że oddam obserwacje :D

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ,leciały fajne kawałki ,oraz dużo zabawy z chłopakami :D

      Usuń
    2. Fajnie ,leciały fajne kawałki ,oraz dużo zabawy z chłopakami :D

      Usuń
  3. Zawaliste gify!:) Bardzo fajny blog!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/applause.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny blog ;*

    dreamcom21.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny nagłowek i stylistyka bloga:)

    chetnie zaobserwuje twojego bloga jesli wyrazisz taka cheć:)i bedziesz wpadać do mnie:)
    daj znac :)
    cosszykowneo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne gifki :)
    Fajnie piszesz. :*
    Również zaobserwowałam :)

    suzz-natural-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń