niedziela, 8 września 2013

Sunday and preparing for school, and surprise !

Dziś jak to niedziela , jakby to powiedzieć to nie jest święto takie ja "Boże Narodzenie " ,albo " Wielkanoc " to jest święto ,ale mniej takie odświętne ,nie szykuje się opłatków .Chociaż jak ktoś przystępuje do komunii świętej to bierze opłatek . Ja dzisiaj ,nie poszłam do kościoła ,ponieważ boli mnie gardo ,ale może potem przestanie to wybiorę się na 3 z koleżanką . Dobra koniec z Niedzielą i świętami . Czy jestem już spakowana do szkoły i czy odrobiłam wszystkie lekcje ? Tak ,chociaż spakowana to nie jestem ,ale zadanie wszystkie odrobione . Czy się cieszę ,że idę do szkoły ? Tak , nie wiem czemu ,ale teraz chcę ten rok mieć jak najlepszy !
Na koniec to jest niespodzianka ,czyli efekty specjalne !
1.

2.

3.

4.

5.

6.To jest świetne !

7.

8. I ostatnie ,bo pewnie wam się to zbrzydło już :)
To
Papatki do wtorku ,może wam powiem jak tam poszła moja kartkówka !

3 komentarze:

  1. 3 jest cudne *.* Jakie słodziaki ! <33

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie. Może też zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo.. Lou i Zayn <33

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 *.*
    <33

    obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń