wtorek, 17 września 2013

Assessment, questions, tests, quizzes

Temat dnia brzmi tak : Oceny , pytania , sprawdziany , kartkówki  Czemu właśnie taki temat ? 
Temat dnia brzmi oceny ,ponieważ chcę się pochwalić ,co dostałam i jakiego przedmiotu . 
Więc z historii poprawiłam i mam 5+ kartkówka
Z Polskiego mam 4 z Kartkówki 
Z Matematyki dostałam 3 Kartkówka
Nie mam ,ani jednej dwói :) 
Tak postanowiłam ,że pod każdym postem w tych dwóch tygodniach będę dodawać max. 2 gify . 
Przed chwilą grałam w grę Taxi link : Taxi Może już znacie ,ale też może inni nigdy tego nie odkryli . 
Polski ,tematy o liczebniku ,pani pyta :( ,nigdy tego nie lubiłam ! 
O dalszych ocenach dowiecie się w przyszłych postach ! 
Szczęście ,a jak wy to oceniacie ? 

To chyba na tyle ,może jeszcze w tym tygodniu napiszę posta , mam dużo nauki ,dlatego ,będę dodawać trzy , dwa razy w tygodniu ,przepraszam ,ale nie mam wyjścia :( 
PAPAPAP :** 


4 komentarze:

  1. fajny blog ;D
    + obserwuje
    http://niska-niska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł z gifami i gratuluje ocen :D

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dobrych ocen, oby tak dalej :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jak narazie nie dostałam żadnej oceny :( ale tobie gratuluje ! :*

    OdpowiedzUsuń