wtorek, 13 sierpnia 2013

Przyjaźń nie jest najważniejsza ,miłość ,muzyka też się liczą .
Tak jak było na koszulce takiego pana w autobusie
TYLKO MIŁOŚĆ ,PRZYJAŹŃ I MUZYKA .Były dokładne te słowa tylko niewiem czy w odpowiedniej kolejności .
Przejdźmy do rzeczy ,nie mam żałoby ,ale cierpię z tego powodu że mamy konflikt z Roksaną i Klaudią , myślałam że nasza przyjaźń przetrwa ,ale się myliłam. Ludzie się zmieniają ,rzeczy i miejsca do których jesteśmy przywiązani . Myślałam ,także że nasze więzi są bardzo związane i nikt ich nie rozwiąże jednak znów się pomyliłam . Nie dość ,że jestem pokłucona , do cholery z tym wszystkim CO JEST FER? Nie mam szczęścia w przyjaźni ,a co dopiero mówić o miłości . Z miłością spotkałam się dwa ,trzy najwięcej to cztery razy . I wszystkie nie udane . SPIEPRZONE TO ŻYCIE , TAAAAK BARDZOOO ,ŻEEE NIEEE WIEEEM !!!
POZDRO DLA TAKICH LUDZI CO CIERPIĄ PRAKTYCZNIE TAK SAMO JAK TERAZ !
Nie dość ,że znów się zakochałam !!!
Czemu ja ? Dlaczeeego :( :?
Do tego zdarzenia puśćcie sobie piosenki pod ytułem :
A thousand years -cristina perri
You ceen come to me -Austin i Ally czyli ross lynch i Laura Marano
POP ECT -speak up

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz