wtorek, 13 sierpnia 2013

Przyjaźń

Przyjaźń 
Ludzie często pytają czym jest przyjaźń ?
Dla mnie przyjaźń istnieje ,ale nie ma przyjaźni trójkątowej . Bo jeśli jest przyjaźń trójkątowa to jedna dziewczyna jest piątym kołem u wozu lub dwie przyjaciółki "biją się " wygryzają się" bo chcą być ku tej pierwszej . 
Ja jestem w podobnej sytuacji . 
Mam dwie przyjaciółki ,ale jedna coś powiedziała drugiej . Zamknęły mi drzwi przed nosem to poszłam . Gdyby były w mojej sytuacji to by też poszły zaczły mnie śledzić . To ja poszłam nie zwracając na nie uwagi . Potem w połowie drogi przypomniałam sobie że mam przyjść po Paulę ,to po nią poszłam . Poszłyśmy potem na boisko ,a potem do domu mojego . Obraziły się na mnie ,i na Paulinę . W zasadzie myślę że ja się nie obraziłam na nie ,tylko one na mnie . 
No i wyszło na to że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie . 
Nie takie ,że ci uciekają ,lub śmieją się z ciebie . 
Wyszło też na to że PRZYJAŹŃ TO NIE RYWALIZACJA !!
Pozdro <3 Może ktoś to przeczyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz