czwartek, 15 sierpnia 2013

Cześć ludzie ,ten temat jest o dziwnych ludziach . Nigdy nie mówiłam że jestem normalna .
Mam do was sprawę ,jeśli ktoś mnie czyta .
Czy to normalne ,lub no wiecie
Mówię prawdę ,a on jej nie chce ,a potem się obraża ,i mówi że to nie prawda.
Chyba powinno doceniać się szczerość i wyrozumiałość ,że ktoś miał odwagę mówić prawdę .
Prawda to nie plotka ,i co że usłyszałeś ją od innych ludzi ?. Ważne jest to że to usłyszałeś i on mówił to samo co ja !
Ja mówię prawdę tylko nie mam odwagi powiedzieć komuś prosto w oczy .
 Prawdę ,mówię komuś drugiemu ,aby to powiedział ,danej osobie ,lub w ogólę . Bo boję się reakcji ludzi . Jeśli ten człowiek nie umie dochować tajemnicy ,lub nie umie trzymać języka za zębami ,to z takimi ludźmi nie warto rozmawiać .
BOJĘ SIĘ REAKCJI LUDZI ,WIĘC PRAKTYCZNIE W OGÓLĘ SIĘ NIE ODDZYWAM .CHYBA ŻE TO BĘDZIE KONIECZNE ,LUB SIĘ WNERWIE I POTRAFIĘ WSZYSTKO WYGARNĄĆ . TEN KTOŚ POWINIEN DOCENIAĆ I SIĘ ZMIENIAĆ ,ABY BYŁ LEPSZY . DLATEGO ŻE TO USŁYSZAŁ ,ŻE USŁYSZAŁ CAŁĄ PRAWDĘ O SOBIE !
Gdy się zakochuję ,gdy się zaprzyjaźnie ,to po prostu się nie oddzywam ,bo nie chcę danej osoby stracić ,dlatego nic nie powiem , chociaż wiem że PRAWDA JEST NAJWAŻNIEJSZA .I powinnam to wszystko powiedzieć . 
Mam teraz inny przykład dziwnych ludzi . Tylko gorszych od emnie bo ja to jestem dziwny ludź :P
Czy można ,aż tak brutalnie zachowywać się w stosunku do zwierząt . Że rzucają nimi o ścianę ?  To jeszcze dopiero co urodzone i te średniej wielkości ,ale zdarzają się też takie koty że duże . Ci ludzie to świry , chorują na głupkozę ,lub debilozę ?
Nie będę obrażać dzieci ,które naprawdę mają problemy i chorują na choroby np. Padaczka itp. Leżą w szpitalach ,którzy nawet za minutę mogą umrzeć ,ale życzę tego tym ludzią ,którzy właśnie robią te dziwne rzeczy ze zwierzętami . CHCĘ ABY CI LUDZIE CO ROBILI Z TYMI ZWIERZĘTAMI ,BYLI W SZPITALACH ,A CI KTÓRZY LEŻĄ TERAZ W CIĘŻKIM STANIE WYZDROWIELI I ŻYLI JAK NORMALNI LUDZIE !
Mam ostatni typ ludzi .
Jak można tak oczerniać ludzi ,że gadasz o nich złe rzeczy ,przezywasz ,bijesz ,obrażasz także rodzinę i się z tego śmiejesz . Poźniej się jeszcze dziwić ,że nikt cię nie lubi ? 
PAPA KOTKI <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz