piątek, 30 sierpnia 2013

Morning with Mom !

Wczoraj o 3:00 rano ,obudziłam się bo mój tata miał nockę . Więc poszłam do mamy ,mama też nie spała , pogadałyśmy sobie o życiu ,czyli co u babci ,wujka , cioci i tak dalej . Później zapytałam się czy mogę włączyć telewizor . Zgodziła się . Przejdźmy do rzeczy . Włączyliśmy najpierw kanał Polsat , oglądaliśmy tak z piętnaście minut ,ale uśmiałyśmy się ,bo leciała Wróżka Salomea , nie dość ,że bzdury gadała ,płacą jej za to i jeszcze wyglądała jak czarownica ,a jak się śmiała to bardziej to było widać . Była reklama ,moja mama nienawidzi reklam ,więc włączyliśmy Polsat 2 . Właśnie trafił nam się serial ... "Świat według Kiepskich " .Odcinek był o klonowaniu . Z klonował dwie Halinki ,a potem wyszły Babcie Rozalie ( Babcia Rozalia ,to mama Halinki ) .Zemściły się na Ferdku , babcia Rozalia ich wytrenowała i zaczły Ferdka i Cyca nożami rzucać . Jak już skończył się odcinek ,przełączyliśmy na TLC bo mama chciała . Leciały " Wstydliwe choroby " Ja na to nie chciałam patrzeć mama również więc puściliśmy na TVN ,leciała "Usterka " .Kibel się zatkał i musieli go naprawiać ,jak odcinek się znowu skończył przełączyliśmy na TVP1 leciał serial o drugiej wojnie światowej o stratach i w ogóle . Dowiedziałam się na ten temat duużo rzeczy ! Później to było takie smutne ,więc mama przełączyła znów na Polsat 2. Wtedy leciał serial ,czy coś takiego o różnych sprawach gwiazd ,a na to wypowiedziały się dziewczyny i chłopcy z jakiegoś portalu plotkarskiego np. Kozaczek.pl itp. Mama powiedziała ,że powinnam już iść spać ,bo się nie wyśpię ,a właśnie wczoraj jechałam do Tych ,mama musiała coś załatwiać i kupiła mi resztę ,rzeczy potrzebnych do szkoły ,tak jak np. Teczka , cyrkiel ,zestaw geometryczny i takie tam . Dzisiaj też jadę ,ale nie do Tych tylko do Mikołowa ,w zasadzie to do Auchana kupić jeszcze parę rzeczy ,bo nie kupiłam kołozeszytu , nożyczek i zakreślaczy ,coś tam jeszcze pewnie się znajdzie . Już mam kupione buty ,ale moi bracia jeszcze nie i właśnie z tego powodu musimy jechać . 
Na dziś to na tyle ,może jeszcze pod wieczór coś napiszę .
Papatki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz