poniedziałek, 2 września 2013

Szkooołaaa !

Nadszedł dzień na który czekałam ,od bardzo dawna . Początek szkoły ,uwielbiam go ,a gdy pomyślę ,że jestem w sztandarze ,jeszcze bardziej się cieszę !. Razem z moją koleżanką z klasy i kolegą stanęliśmy i podjeliźmy zadanie . Uwielbiam patrzeć w zeszyty i w nich pisać , czuć ten zapach nowych rzeczy ,on mnie powala :) Nowe książki , nooove rzeczy .

Dla mnie najbardziej liczy się tylko jeden tydzień ,a potem to sprawdziany i w ogóle ,a najsmutniejsze jest to ,że się rozzstajemy ! Gimbaza nadchodzi za rook !
Nadchodzi .... chodzenie i przychodzenie po kogoś do szkoły ,te nasze chodzenie do szkoły z Roxy , Pauliną i innymi .
Ja tak bardzo czekałam na ten dzień . Nie wiem czemu ,ale było tak nudno (dla mnie ) 
Może poznałam nowe znajomości miejsca ,ale po za koloniami nie było tak fajnie . 
Nadchodzą ,także inne zmartwienia 
Oceny :
Sprawdziany ,testy i..:
Zadania domowe ,o których czasem moja mama nie ma pojęcia :P 
Matematyka ,podchodzenie do tablicy i rozwiązywać zadania ! 

 A najważniejsze w tym wszystkim jest ... Nauka !
Pewnie już po dwóch miesiącach ,u mnie w myślach i krzyczenie " Ja chce wakacjeee ! "
I marzenia , nie wiadomo o czym ,gdzie wyjadę itp.
To chyba na tyle papa :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz