sobota, 9 listopada 2013

Miłość jest ważniejsza od przyjaźni ?

Hei Wam !
Bardzo przepraszam ,że nie dodaję tak często postów ,ale nie mam pomysłów :(
Miłość
Jak już to czytacie ,chyba ,każdy miał już igraszki z miłością . U mnie jest tak ,że jak ktoś się w kimś zakocha (Ja ) to ta osoba ,wyraża się bardzo brzydko !
I to mnie najbardziej boli . W kwestii swatania ,to każdy ma do mnie jakieś "ale ' Zauważyłam teraz ,że każdy się w kimś kocha 6 klasa ,chyba wiecie o co chodzi . Moja przyjaciółka Pala ,coś myślę ,że się w kimś kocha ,ale nie jestem pewna ,po tym jak chciałam ją ze swatać z takim kolegą . No to tak ,jeśli chodzi o mnie ,ja zakochuję się szybko i na długo ! Raz zakochałam się w takim chłopaku rok i pół ,dla mnie to dużo . A jak on się o tym dowiedział to leciały wyzwiska typu : kur** , su** , dzi*** i takie sobie . I potem się jeszcze pytał za co go nie lubię .Ma chłopak tupet ! A teraz mam takiego na oku ,połowa szkoły wie kto to ,ale spoko . sześć miesięcy mi się podoba ,ale ja u niego nie mam szans ,więc nie ma po o próbować . Najgorsze u niego jest to ,że on o tym wie 5 miesięcy ,a dopiero w październiku tego roku , mi to powiedział ,nie mógł wcześniej ? Gdyby nie moje przyjaciółki w ogóle by do mnie nie podszedł . A taka przyjaźń , która mi proponował jest wzięta jak z koziej dupy trąba . Teraz trochę o przyjaźni .



Przyjaźń
Jeśli chodzi o przyjaźń mam jej wiele . Tu chłopców ,tu dziewczyny ,w każdym razie jestem dobrą osobą (chyba ) :P
Moja BFF to Roxanna ,uwielbiam ją znamy się od przedszkola ,czasem się kłócimy ,ale po paru godzinach znów się godzimy i tak to wygląda .
Moja paczka złożona jest z pięciu dziewczyn :
Roxana , Paulina , Alicja , Dominika i Paulina .
Nasza klasa jest wyjątkowa na swój sposób ,ponieważ wszyscy się lubimy i czasem może zdarzy nam się pokłócić ,ale to klasa ,szybko nam przechodzi .




A wy ,jeśli macie kłopoty sercowe ,albo jesteście w kimś zakochane ,lub jesteście z kimś . Podzielcie się z nami ,albo dajcie jakieś rady w takich sprawach ,a ja opublikuje je w następnym poście !
Napiszcie do mnie na ten e-mail : x6072301@op.pl
Jeszcze jedno pytanie do was :
Jak myślicie ,ważniejsza jest miłość czy przyjaźń ?

Do zobaczenia <33

6 komentarzy:

  1. ja myśle że i to i to jest bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zarówno miłość jak i przyjaźń są ważne w życiu ;)
    dodajemy do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszamy do nas :)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ^^
    obserwuje :*
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. miłość i przyjaźń są wżyciu najważniejsze:) przyjaźń to także pewna forma miłości:)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłość i przyjaźń są najważniejszymi wartościami w życiu. Bardzo ciekawie to napisałaś. :>
    Pozdrawiam i wpadnij do mnie ;3http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ach miłość... temat rzeka ;) ale bardzo ważna w zyciu choć rani nie raz
    Obserwujemy i bedzie nam miło jeżeli dołączysz też do naszego grona obserwatorów
    Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń