wtorek, 30 września 2014

Nocka!

Cześć, cześć, cześć!

  Na samym początku tego posta chciałam Was strasznie przeprosić, dlatego że posty nie pojawiały się przez dość duży okres czasu, ale jak już wiecie, szkoła mi na to nie pozwala :/
  Do tego znów popsuł się mój aparat, a już miałam ściągać zdjęcia! Zawsze musi się coś stać, prawda?
   Więc moja przyjaciółka coś tam napstrykała swoim aparatem z telefonu, ma nawet dość dobrą jakość i mi z tym wszystkim pomoże.
   Jak już widzicie po tytule,bo dość się rozpisałam, motywem przewodnim będzie moja noc u koleżanki z koleżanką i będę opisywała praktycznie tą jedną noc.
    Cała ta noc wyszła spontanicznie, ponieważ to nie było planowane tylko było to z rana na noc, bo nie mogę napisać z dnia na dzień.
     Spałyśmy u Roksany z Paulą, miałyśmy oglądać koncert z live'a, ale okazało się, że już był,a my chciałyśmy to odtworzyć, tak abyśmy oglądali go o takiej samej porze tylko, że dzień po.
 I się nam udało dotrwaliśmy do końca, spać nie powiem że nie ale strasznie mi się chciało!
Jak zawsze wygłupiałyśmy się na całego, a nie obejdzie się bez plotek na chłopski temat, gadałyśmy o nich tak z godzinkę, a potem przeszłyśmy do niestworzonych tematów!
Ten mały post pojawił się na blogu, dlatego że strasznie chciała go Roksana, myślała że będzie on dłuższy. Przeliczyła się kochana :**
Oglądać także miałyśmy Hell's Kitchen, nie obejrzeliśmy go całego bo stwierdziłyśmy, że to nudne.
Zrobiłyśmy parę filmików i zdjęć, ale nie mogę wam pokazać bo to takie prywatne i nikt by się nie zgodził! To chyba byłoby tyle, chociaż nie obejdzie się od piosenek na końcu, czyli małych ulubieńców :)
Dziś zaprezentuję wam jak zawsze 3 moje hity tygodni:
Rita Ora & Iggy Azalea Black Widow Myślę, że już to słyszeliście :)

 Grzegorz Hyży-Wstaje Uwielbiam jej słuchać gdy jestem sama!

Liber&Natalia Szroeder Teraz tyA to jest hit tego tygodnia, ciągle ją śpiewamy w szkolnej toalecie <3

Pozdrawiam Paulinkę i Roksankę!

A to zdjęcia z dworu z Roksaną (jej tu nie ma bo nie chce :( )
Tak to me uzębienie.













Myślę, że post się wam spodobał i liczę na duużo komentarzy!
Bez 5 nie będzie następnego!
Wierzę w Was! Do zobaczenia kotki ;**

1 komentarz: