niedziela, 11 sierpnia 2013

Pustka

Cześć Kotki 
Dzisiaj napiszę trochę o moim życiu . 
Moje życie to pustka ,zwyczajna pustka ,która nie umie się wypełnić . Czasami się zakochuję  ,ale to mija ,czasami nawet dwa lata !  Ale nikt mnie nie chce ,mam po prostu pecha w tych sprawach . Na szczęście mam super przyjaciół którzy mnie rozumieją . Pierwsza moja BFF ma bloga link będzie na końcu .
Klaudia nie ma bloga ,chociaż ma facebooka i GG . Nie mogę podać przykro mi ,ale ja podam . WSZYSTKIE LINKI BĘDĄ POD KONIEC ! " Życie nie daje nam tego co chcemy ,tylko to co dla nas ma ." Zdjęcia też będą ! Będą takie jak ja się czuję przez moje życie Mam 12 lat ,a takie zrujnowane mam to życie . "Istnieć ,nie znaczy żyć " - LEMON NICE . Dla skrzywdzonych polecam tą piosenkę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz