środa, 19 czerwca 2013

Żaaabaaa

Naprawdę strasznie i to strasznie mi przykro ,ale nie mogłam wejść na komputer :( !!! Dzisiaj byłam z przyjaciółmi na żabce . Popływaliśmy ,spotkaliśmy Mateusza . Nasza rozmowa nie przypominałą rozmowy ,wręcz kłótnię . Szybko więc skończyliśmy . Chciałam się też utopić ,dlatego że jestem głupia ! 
Dzień jakoś zleciał . Zobaczyliśmy też naszego "kumpla " Arka Marka nie wiem czy to on ,bo bardzo się zmienił ,a jego brat bliźniak w ogóle nie jest podobny do niego . 
Tu macie kilka fajnych ubrań (ściągnełam z neta ) Ale też z H&m Dzien  Sukienek 
Łaadna ? Piszcie w kom i patrzcie dalej .

Ładna ? 
A moze ta ? 
H/M Ładna ? 
Jutro bedzie o butach . Soorz ze nie wzraynie pisye ,ale cos y klawiatura jest nie tak 
Buziolki 





1 komentarz:

  1. Jesteś głupia dlatego , że piszesz ,że jesteś głupia
    Zapraszam http://vanillia-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń