sobota, 15 czerwca 2013

Cześć obiecałam że w padne wieczorem . Napisałam że ten tydzień będzie o modzie ,ale też o moim życiu ,więc dzisiaj byłam na basenie z Kamilą . Potem wstrząsająca rozmowa z Roxaną pt. " Jutro będzie futro ,więc powiedz " Chodziło o mnie i o Klaudię ,ale dowiem się tego jutro ,bo mi jutr dopiero powie. Potem poszłam na dwór z Mateuszem i Kamilą . Byliśmy w sklepie ,a Mateusz zachowywał się jak sześciolatek  . Więc go prowadzić musiałam . Ciągle czegoś dotykał jak nie mąka to mleko ,a nie wspomnę już o poduszce do której się tulił !! Potem kupiliśmy i Mateusz się przewrócił koło śmietnika i przez kamień krew mu się lała . Więc musiał iść do domu ,a my z Kamą jedliśmy chipsy ,a szczególniej "Top Chipsy " 
Tutaj trochę sweterków 
Ładny ? A może podoba wam się inny ,zobaczcie dalej :
Do jutra <33


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz